Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

Jeżeli masz pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie możesz skontaktować się z nami telefonicznie, przez messenger'a lub adres e-mail. Prosimy zanim to zrobisz, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się przypadkiem poniżej. Przygotowaliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 
 
Napisz przez:  messengera
Skorzystaj z:  formularza kontaktowego
Wyślij email: info@tkaninowyoutlet.pl
Zadzwoń: 713072122

Telefony odbieramy w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego.

 
 

Co to znaczy, że sklep jest Outletem?

Nie lubimy marnowania i wyrzucania. Nasz pomysł to wynajdowanie zamykających się firm i kupowanie tkanin i dzianin z ich magazynów, odkupowanie regularnych końcówek poprodukcyjnych ze szwalni lub małych firm krawieckich, odkrywanie perełek w niskich cenach u polskich i zagranicznych producentów. Kupujemy tanio i sprzedajemy tanio. Staramy się, żeby nasze ceny były zawsze niższe niż rynkowe ceny podobnych materiałów.

 


Czy podane w sklepie ceny są cenami za 1mb czy za 0,5mb?

Wszystkie podane ceny są cenami za 1mb materiału. Kupując 1mb, kupujesz 1 metr długości materiału o odpowiedniej szerokości. Zazwyczaj materiały mają szerokość 140cm lub 150cm ale w naszej ofercie znajdują się też materiały o niestandardowej szerokości 100cm lub 220cm. Szerokość materiału podana jest w opisie każdego produktu.

 


Jaka jest minimalna ilość zamawianego materiału materiału?
 
Minimalna ilość materiału do zamówienie na 0,5mb długości. Poza tą zasadą nie ma innych ograniczeń. Możesz zamówić np. 2,37mb. Materiały staramy się docinać z małym zapasem.

 


 Jak zamówić darmowe próbki?

SPRAWDŹ TUTAJ

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś zainteresowana tym produktem, daj nam znać klikając przycisk 'Powiadom o dostępności' lub poprzez e-mail.
  • ostatnie metry (zapytaj o dostępność) – mamy ostatnie metry danego materiału. Jednocześnie prowadzimy sprzedaż detaliczną, dlatego prosimy upewnij się przed zakupem czy jest on dostępny. Napisz do nad lub zadzwoń
  • dostępny – materiał jest dostępny w większej ilości.
  • dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt. Można dokonać zakupu ale czas dostawy będzie powiększony o czas ściągnięcia produktu do naszego magazynu.
  • spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

 

termin otrzymania paczki = Twoja płatność + nasze pakowanie + dostawa kuriera

  


 Jakie występują formy dostawy?

 

Paczki wysyłamy firmą kurierską FEDEX lib INPOST. Możesz również, po wcześniejszym ustaleniu terminu odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu (zobacz zakładka Kontakt).

»szczegółowy opis form dostawy

 


 Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 15,00 do 25,00 złotych za paczkę do 30kg. Możesz skorzystać z darmowej wysyłki, jeśli wartość Twojego koszyka będzie równa lub wyższa 250,00 zł. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie osobiście w sklepie we Wrocławiu, nie poniesiesz żadnych kosztów wysyłki.

 

»szczegółowy cennik dostaw

 


 Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • szybki przelew lub płatność kartą (Płatności Shoper),

»szczegółowy opis form płatności

 


 Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym, Tkaninowy OUTLET Robotnicza 1A, 53-607 we Wrocławiu (wejście od podwórka). Godziny pracy punktu i mapę znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. 

 


 Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Od 1.01.2020, według nowych przepisów, do kwoty zakupów 450 zł wystawiamy uproszczoną fakturę VAT, czyli paragon zawierający NIP nabywcy. Jest to dokument równoważny z fakturą, która posiadającą pełne dane firmy. Jeśli mimo wszystko chciałbyś/chciałabyś otrzymać fakturę z pełnymi danymi Twojej firmy, poinformuj nas o tym w okienku Uwagi.

Aby otrzymać uproszczoną lub pełną fakturę VAT, w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to dzień w którym pakujemy Twoją paczkę. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Nie ma możliwości otrzymania faktury VAT, jeśli nie zaznaczysz tej opcji w trakcie składania zamówienia, podając nam NIP do faktury. Na Twoją prośbę możemy wystawić pełną fakturę do faktury uproszczonej (paragon z NIP), w tym przypadku paragon musi zostać u nas.

 


 Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie lub przez e-mail.

 


 Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie lub przez e-mail.

 


 Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

   


 Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie przepisami produkty zakupione w internecie można zwrócić w ciągu 14 dni. Uwaga, sprawa ma się inaczej przy zakupie materiałów odcinanych z belki na zamawianą ilość. Materiały odcięte z belki traktowane są jak produkt na indywidualne zamówienie Klienta i nie podlegają zwrotowi. Wszystkie inne produkty możesz zwrócić do 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl