Promocje
Tkanina poliestrowa, częściowo wodoodporna
Tkanina poliestrowa, częściowo wodoodporna

12,00 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, statki
Tkanina dekoracyjna, statki

10,00 zł

Cena regularna: 18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, galaxy
Tkanina dekoracyjna, galaxy

10,00 zł

Cena regularna: 18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, wielbłądy
Tkanina dekoracyjna, wielbłądy

10,00 zł

Cena regularna: 17,99 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, motyw morski / DROBNE SKAZY
Tkanina dekoracyjna, motyw morski / DROBNE SKAZY

10,00 zł

Cena regularna: 14,00 zł

Najniższa cena: 14,00 zł
mb
Tkanina poliestrowo-bawełniana
Tkanina poliestrowo-bawełniana

16,00 zł

Cena regularna: 16,00 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina z włókien syntetycznych
Tkanina z włókien syntetycznych

12,00 zł

Cena regularna: 20,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, motyw wakacyjny
Tkanina dekoracyjna, motyw wakacyjny

10,00 zł

Cena regularna: 18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, motyw zwierzęcy
Tkanina dekoracyjna, motyw zwierzęcy

10,00 zł

Cena regularna: 17,99 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, wzór abstrakcyjny
Tkanina dekoracyjna, wzór abstrakcyjny

10,00 zł

Cena regularna: 17,99 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, wzór abstrakcyjny
Tkanina dekoracyjna, wzór abstrakcyjny

10,00 zł

Cena regularna: 17,99 zł

Najniższa cena: 17,99 zł
mb
Tkanina dekoracyjna, banany
Tkanina dekoracyjna, banany

10,00 zł

Cena regularna: 18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł
mb
Produkt dnia

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Przed dokonaniem zwrotu towaru prosimy o zapoznanie się Regulaminu Zakupów. Przypominamy, że Materiały odcięte z belki traktowane są jak zamówienia na indywidualne zamówienie Klienta i nie podlegają zwrotowi.

W przypadku, pozostałych produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (paragon bez wpisanego NIP nabywcy). 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu (paragonem).
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 604 896 420.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu (paragon / fakturę), pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@tkaninowyoutlet.pl lub telefonicznie: +48 604 896 420. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Gwarancja i serwis w przypadku akcesoriów 

Produkty są objęte 2 letnią gwarancją. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (faktura/paragon). W przypadku wykrycia wady, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl